Na antenie: Radio eM
www.em.kielce.pl

online button
Jesteś tutaj:Radio eM»CIEKAWOSTKI»Jak zbudować siłę marki w internie (i nie tylko)? Artykuł sponsorowany

Na antenie: Radio eM
www.em.kielce.pl


INFORMACJE KIELCE

Jak zbudować siłę marki w internie (i nie tylko)? Artykuł sponsorowany

09 października 2018 / Tekst

Wielokrotnie, na wszelkiego rodzaju spotkania branżowych, w bezpośredniej komunikacji, a także podczas codziennych rozmów z klientami słyszymy o marce. O jej jakości, sile, potencjale finansowym. W końcu marka nie jest niczym innym, jak reprezentacją nas samych (marka osobista), jak i prowadzonej przez nas działalności. Nikogo więc nie trzeba przekonywać, że silna marka, to większe zyski i prawdziwy potencjał rozwoju. Dzisiaj o sile marki nie świadczą jednak tylko same produkty, ale i sposób komunikacji. Z nim z kolei nierozerwalnie wiąże się obecność marki w internecie. 

 

Dlaczego internet?

Wiele osób, które prowadzą małą, często jedno lub kilkuosobową działalność, uważa, że strona internetowa oraz kanały social media nie są im do niczego potrzebne. W końcu swoich klientów zdobywają głównie z polecenia, kluczowy okazuje się marketing szeptany, a nie wielka kampania displayowa w sieci. Waga, jaką przywiązują ci ludzie do bezpośredniej komunikacji i jakości swoich usług często przekłada się na realny wzrost zainteresowania ich produktami i usługami. Jednak to właśnie internet i obecność w sieci jest w stanie wynieść markę na zupełnie nową orbitę. Wzajemne polecenia, komentarze pojawiające się w różnych miejscach social media, ciekawy content, który może zaproponować firma - to wszystko przekłada się na rosnące zainteresowanie, nowych klientów i wzrost zysków. Mali przedsiębiorcy bardzo często nie doceniają swojego autentycznego, nietworzonego na potrzeby reklamy, contentu. Wiele przykładów pokazuje jednak, że często właśnie mali przedsiębiorcy, z zaangażowaniem i autentyczną pasją podchodzący do swojej działalności, zostają bohaterami sieci. Warto ten branding przekuć na szerzej zakrojone, świadome działania. 

Konsekwencja

Prawdziwą magię brandingu i korzyści, jakie można czerpać z jego wykorzystania w swojej działalności, widać dopiero po uruchomieniu działań marki na różnych polach. Liczy się tutaj zarówno jakość usługi lub produktu, jak i styl komunikacji, odpowiedniość prezentacji na wszystkich polach, spójny komunikat. Wielu ekspertów od internetu twierdzi, że w tej chwili liczy się przede wszystkim to, co dzieje się poza właściwą stroną usługi: na portalach FB, IG, na Twitterze i forach internetowych. Liczą się lajki i komentarze. To prawda. Natomiast ostatecznie, wszyscy poszukujący wiedzy o produkcie i usłudze trafiają na landing page. To centrum zarządzania, miejsce wyznaczające dalszą drogę w poszukiwaniu wiedzy, przestrzeń decyzji konsmenckich. To właśnie dobrze zaprojektowany landing page niejednokrotnie świadczy o sile marki i pozwala ją materializować w konkretnych działaniach klientów. 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

ZNAJDZIESZ NAS

Na żywo

WYSZUKIWARKA

TYGODNIK EM

Oglądaj nas na żywo!

FACEBOOK



SŁUCHAJ ONLINE

online button

TVS

Pobierz aplikacje radia eM

appstore

googleplay

banner edukacja ekonomiczna